onsdag 13 juni 2012

Onsdag V.24

Idag åkte jag en sväng till Colorama för att försöka hitta kakel till köket. Det är det svåraste valet av alla tror jag? Det är så svårt att få en bild i huvudet på hur det skulle kunna se ut och det gör mig halvt galen...
Eddie som jobbar på Colorama tog sig bra tid med mig och lånade ut några plattor som jag kunde ta ut till huset för jämföra med bänkskivan. Tack snälla för det!
Vidare bar det ut till huset för att stämma av med snickarna hur vi ligger till samt titta närmare på vad vi kan göra med tomten?

Ute i huset var det full aktivitet hos både plattsättare och snickare, vilket gör oss så glada.

Badrum övre plan


Tvättstuga


Golv i vardagsrum påbörjat


Badrum nedre plan


Reparation färdigt


Duschhörna övre plan


Det är en stor tomt som skall fixas..









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar